Youssef
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شامل وجامع لكل شئ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قلم أحمر قرأت موضوع قوي جدا على مقالات

كاتب الموضوعرسالة
yoyo_mahm200200

المساهمات : 183

قلم أحمر قرأت موضوع قوي جدا على مقالات Empty
مُساهمةموضوع: قلم أحمر قرأت موضوع قوي جدا على مقالات   قلم أحمر قرأت موضوع قوي جدا على مقالات I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 25, 2008 2:25 pm

قرأت موضوع قوي جدا على مقالات FilGoalers عن ردود أفعال تخيلية من بعض الشخصيات الأهلوية والزمالكوية بعد الفوز الإفريقي.

ولأن المدونة ليست مساحة شخصية لي وحدي، وتخص كل الأهلاوية على FilGoal.com وحتى خارحه، فقررت نشر المقال كاملا وهو بعنوان "قلم أحمر" هنا اليوم بدلا من الكتابة بنفسي.

اقرأوها وارسلوا تعليقاتكم

قلم أحمر

بقلم العضو: fouad9999

بعد مباراة الاهلي والزمالك وردود الافعال

سمير زاهر: أي لاعب هسجل اهداف في مرمي الزمالك في السوبر هيتوقف 6 شهور.

عبد المنصف: انا هلعب السوبر ولو اي لاعب قرب من الجون هعمله محضر في القسم.

احمد شوبير: قرر اتحاد الكرة السماح للزمالك باللعب بـ15 لاعب تحقيقا لمبدا تكافؤ الفرص (مبسوط ياممدوح بيه) لوعايز تخليهم 16 نخليهم ولا يهم .

مرتضي منصور: انا معايا الملف الاسود بتاع الحكم عليه قضية اختلاس في بنين .

جمهور الزمالك: احنا نخلص من بشير يطلعلنا عبدالله.

مدحت شلبي للزمالكوية: ياجماعة مش عايز الهزيمة تغيركم لازم تصوتوا لصالح ممدوح بيه عباس ده حتي عباس الابيض ينفع في اليوم الاسود ومساء الانوار.

طارق يحيي: لمحمد حلمي نفت بجلدك كنت فين يا لا لما قلت اه اه اه.

بندق: احمد حسن اتصل بعبد الواحد الساعة 1 الظهر وقاله اي كورة اشوطها تفوتها وانتم عارفين احمد حسن كبتن المنتخب واثر علي عبد الواحد.

وليد دعبس: يتصل بعلاء صادق ويقوله سياسه القناة لاتسمح باعادة اهداف الاهلي وانا رئيس القناة واطلع زي منا عايز قناتي وانا حر فيها.

لو رغب أي من الأهلاوية المشاركة في مقالات FilGoalers،

قلم أحمر قرأت موضوع قوي جدا على مقالات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-